Alla inlägg under oktober 2013

Av cecilia - 26 oktober 2013 20:49

Ja det är väl ungefär som rubriken säger.. Jag vill så gärna blogga och det nästan varje dag, men jag orkar inte.. Låter helt sjukt.. Men min ork går till jobb och familj. Det är så körigt här hemma mellan varven och mellan maken och mig.. Känns som att vi på något vis är som två minusladdade batteri just nu som bara motarbetar varandra.. Hur gör man för att ta sig ur det på rätt sätt? Vi försöker prata och prata och prata men det blir inte bra. Han känner på ett vis och jag på ett annat, han tycker en sak och jag en annan.. jag vet inte vad som händer...??


Vad gäller sonen och hans problematik så har det blivit en hel del lättare och även här går det upp och ner.. Dottern trivs nu bra i nya skolan vilket känns skönt och nya kompisar har hon fått!!


Ja, jag skulle kunna skriva en hel roman om alla mina känslor som svallar över. Varit mycket tårar sista tiden för jag har varit så otroligt känslig.. Det jobbigaste är egentligen att ha en make osm inte kan sätta sig in i hur jag mår och sen blir jag arg och är kanske inte så trevlig mot honom. Jag vet inte .. Försöker att vara positiv och verkligen vara glad, men det går tyvärr inte alltid och inte heller när man ibland känner sig nertryckt och motarbetad.. Som sagt tungt nu.. och jag vet inte var jag ska göra av alla känslor..   

Ovido - Quiz & Flashcards