Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Förkylning och vardag

Av cecilia - 14 januari 2014 19:35

Japp då var det vardag igen och redan tisdag. Det rullar på men jag är så trött. Förkyld och stopp i huvudet känns det som. På hemmaplan har det hållt sig lugnt så här långt och det känns skönt.  Jobbar på och försöker att vila när jag är hemma, men det är ändå läxor som ska göras och mat som ska lagas.På fredag ska jag också lämna in min uppsats till högskolan och den går det trögt med. Men har bestämt mig för att sitta med det onsdag och torsdagkväll så hoppas jag på att jag mår lite bättre då. just nu kan jag knappt tänka när jag kommer hem från jobbet så då är det inte aktuellt med något skolarbete.


Har inte mycket mer att skriva just nu känner jag. Kram och ha en fin vecka.

 
 
Helen

Helen

14 januari 2014 22:15

Hej från ett vintrigt Småland.
Du kommer fixa det galant. Jag skickade in min sista rapport igår. Så nu inväntar jag bara besked om jag behöver göra om den eller inte. Annars så är det som vanligt här uppe.
Har haft en kanonhelg med vänner från norrköping nere på besök. Mycket trevligt.
träningen funkar bra, emma är överlycklig just för att hon får hänga med o bada då oxå.

Ta hand om dig.
Kramar

http://www.livetfromnu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 16 maj 2014 19:00

Ja nu har en vecka gått på smärtrehab. Började på måndagen med introduktion och kände direkt att det kändes bra. Trevlig personal och en härlig grupp på sju värkisar är vi. Vi har haft föreläsningar och så har vi fått prova på vattengympa och gym. Al...

Av cecilia - 11 maj 2014 18:39

Ja, nu har jag slarvat massor och nu känner jag att det är dags att skriva och försöka göra det mer ofta. Så skönt att få skriva av sig. Har hänt massor och just nu är livet ganska jobbigt. Familjen är inte sams så ofta och det är svårt att hitta rät...

Av cecilia - 14 februari 2014 11:38

Ser att det nästan är en hel månad sen jag skrev sist. Det går så fort. Allt bara rullar på. Hur är det då med oss. Jo det är väl upp och ner.. Försöker att hålla modet uppe och försöker att hitta ett fungerande sätt för vår familj. Vi vill så mycket...

Av cecilia - 18 januari 2014 18:39

Då var det redan lördag igen och 18dagar in i Januari har vi kommit. I torsdags åkte maken till Vietnam och kommer hem först på fredag. Känns tomt nu när han är borta och en skön känsla är att jag saknar honom. Det är en välbehövlig paus vi får ifrån...

Av cecilia - 11 januari 2014 09:46

Det var inte länge man fick känna lite glädje.. Nej för nu är det helg igen och då kör det igång igen... Gör mig så jäkla stressad att min man ska dricka en massa igår när vi var inne hos grannarna. Sen idag ska han sova och ligga i sängen och inte g...

Ovido - Quiz & Flashcards