Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

vardagen är här igen.

Av cecilia - 9 januari 2014 18:47

Ja då har jag varit igång och jobbat i två dagar nu. Eller ja jobbat har jag inte gjort båda dagarna. Igår hade vi föreläsning om ledarskap i klassrummet. Otroligt intressant och matnyttigt även om vissa saker är självklara så är det jättebra att höra det igen. Igår fick också ett kul avbrott då min man och jag var på handboll och kollade på Sverige mot Spanien. Kul var det och vi sa båda att detta måste vi göra fler gånger fast gärna ishockey då! Vi gick alltid på hockey för och det kändes verkligen som förr när vi satt där i arenan och kollade på sport! :-)


BArnen var jätteglada för vi kom ju med i bild på tv flera gånger också eftersom vi satt så bra till. Ja det var verkligen en skön avkopplande stund som jag ska bära med mig! Idag är jag bra trött och det kan jag säga att eleverna också var idag. Inte vana vid att helt plötsligt gå upp så tidigt och sen dessutom börja jobba på direkt i skolan. Ingen rast ingen ro. Men imorgon är det ju fredag! :-) Ja, känns som detta blev ett lite muntrare inlägg och det känns verkligen skönare än det gjorde för någon dag sedan. Kram på er.

 
 
Helen

Helen

9 januari 2014 18:57

Härligt att ni hade en trevlig kväll tillsammans. Det är ni väl värda och det äe ju oftast något som man gärna omedvetet sätter åt sidan tyvärr. Tid tillsammans som enbart ett par och inte bara mamma och pappa jämnt.

Vardagen är ganska skönt att komma tillbaka in igen på många olika sätt. Sen är det mysigt att vara hemma tillsammans oxå.

Kramar

http://www.livetfromnu.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 16 maj 2014 19:00

Ja nu har en vecka gått på smärtrehab. Började på måndagen med introduktion och kände direkt att det kändes bra. Trevlig personal och en härlig grupp på sju värkisar är vi. Vi har haft föreläsningar och så har vi fått prova på vattengympa och gym. Al...

Av cecilia - 11 maj 2014 18:39

Ja, nu har jag slarvat massor och nu känner jag att det är dags att skriva och försöka göra det mer ofta. Så skönt att få skriva av sig. Har hänt massor och just nu är livet ganska jobbigt. Familjen är inte sams så ofta och det är svårt att hitta rät...

Av cecilia - 14 februari 2014 11:38

Ser att det nästan är en hel månad sen jag skrev sist. Det går så fort. Allt bara rullar på. Hur är det då med oss. Jo det är väl upp och ner.. Försöker att hålla modet uppe och försöker att hitta ett fungerande sätt för vår familj. Vi vill så mycket...

Av cecilia - 18 januari 2014 18:39

Då var det redan lördag igen och 18dagar in i Januari har vi kommit. I torsdags åkte maken till Vietnam och kommer hem först på fredag. Känns tomt nu när han är borta och en skön känsla är att jag saknar honom. Det är en välbehövlig paus vi får ifrån...

Av cecilia - 14 januari 2014 19:35

Japp då var det vardag igen och redan tisdag. Det rullar på men jag är så trött. Förkyld och stopp i huvudet känns det som. På hemmaplan har det hållt sig lugnt så här långt och det känns skönt.  Jobbar på och försöker att vila när jag är hemma, men ...

Ovido - Quiz & Flashcards