Direktlänk till inlägg 23 april 2012

saknad

Av cecilia - 23 april 2012 18:13

Pratade med in chef idag i telefon. Ett bra samtal och han är verkligen en förstående chef som tycker det är bra att jag är hemma och tar det lugnt. Men gud som jag saknar jobbet nu..


Fick också ett meddelande av min ena kille jag jobbar med där han skrev att han saknade mig med mera... Det berör... Jag saknar honom också och vill så gärna hjälpa honom,, men just nu fixar jag inte det... Fan också... Så frustrerande..... Men visst är det så att jag just nu är viktigast?? Eller?? Måste hitta tillbaka till mig själv så jag kan vara en bra mamma, en bra fru, en bra vän och göra det bästa ifrån mig på jobbet.


sista två veckorna jag var på jobbet hade jag hjärtklappning, huvudvärk och var trött och bara skällde kändes det som... VAr inte alls en bra assistent då kan jag säga...


Jobbet är kanon, men jag får väl inse att jag måste försöka släppa det... men hur???? Fy för vad jobbigt... Som jag skrev tidigare idag jag längtar tills samtalsterapin kommer igång. .......................

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 16 maj 2014 19:00

Ja nu har en vecka gått på smärtrehab. Började på måndagen med introduktion och kände direkt att det kändes bra. Trevlig personal och en härlig grupp på sju värkisar är vi. Vi har haft föreläsningar och så har vi fått prova på vattengympa och gym. Al...

Av cecilia - 11 maj 2014 18:39

Ja, nu har jag slarvat massor och nu känner jag att det är dags att skriva och försöka göra det mer ofta. Så skönt att få skriva av sig. Har hänt massor och just nu är livet ganska jobbigt. Familjen är inte sams så ofta och det är svårt att hitta rät...

Av cecilia - 14 februari 2014 11:38

Ser att det nästan är en hel månad sen jag skrev sist. Det går så fort. Allt bara rullar på. Hur är det då med oss. Jo det är väl upp och ner.. Försöker att hålla modet uppe och försöker att hitta ett fungerande sätt för vår familj. Vi vill så mycket...

Av cecilia - 18 januari 2014 18:39

Då var det redan lördag igen och 18dagar in i Januari har vi kommit. I torsdags åkte maken till Vietnam och kommer hem först på fredag. Känns tomt nu när han är borta och en skön känsla är att jag saknar honom. Det är en välbehövlig paus vi får ifrån...

Av cecilia - 14 januari 2014 19:35

Japp då var det vardag igen och redan tisdag. Det rullar på men jag är så trött. Förkyld och stopp i huvudet känns det som. På hemmaplan har det hållt sig lugnt så här långt och det känns skönt.  Jobbar på och försöker att vila när jag är hemma, men ...

Ovido - Quiz & Flashcards