Alla inlägg den 5 januari 2013

Av cecilia - 5 januari 2013 18:53

Ja då har det gått fem dagar på det nya året och jag försöker verkligen att vara positiv och glad och verkligen göra allt för att slippa tjafs och br´k... Men hur lätt är det?? Hur länge orkar man?? Jag vet inte... Känns som att hur jag än gör så blir det fel ibland.... :-( VAd ska jag göra för att behaga? Vad ska jag göra för att själv känna att det inte är mitt fel? Vilket jag många gånger vet att det inte är.... Vi har ju ändå pratat och vi kommer att ha en jobbigt tid framöver, men kan vi inte komma överrens så blir det inte bra för någon... Alla måste ta sitt ansvar och hellre säga ifrån om det blir för mycket och pausa just då....



Känns bara som att hur jag än gör så blir det fel..... :-( Denna känsla skulle jag inte ha fem dagar in på det nya året!!! Jag skulle ha en bra känsla och jag skulle ha energi.... Men...



Ovido - Quiz & Flashcards