Alla inlägg den 29 januari 2013

ork

Av cecilia - 29 januari 2013 18:44

Ja, ork det har jag ibland, men ibland inte... Att skriva i bloggen tänker jag på varje dag, men tar mig inte den tiden. Känner att jag inte har ork just till den delen... Men jag vill ju skriva.. Ja,ja nu sitter jag iallafall här och skriver!


I onsdags blev det tyvärr inget möte hos bup... En stor besvikelse för oss alla, men det är ju inte första gången... Nu blir det möte med bup och skola den 13februari och vi hoppas att innan dess också hinna träffa den här personen nere ifrån Lund. Men vi får väl se..


Nu har det gått så långt så dottern verkligen också har börjat visa att hon inte mår bra. Vi försöker verkligen att ta tid för henne och göra saker med bara henne, men hon är så osäker på sig själv och har så höga krav på sig själv. Jag försöker att tala med henne om detta. Känner så igen mig från när jag var i den åldern och ville att allt skulle vara perfekt. :-(


Inte lätt att vara förälder måste jag medge. Dottern slår lillebror, surar och är väldigt uppnosig mot mig och maken.. Sen blir hon ledsen och så är vi inne i en ond spiral, men vi försöker så gott vi kan att jobba på så att familjen ska må bra.


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards