Alla inlägg den 20 januari 2013

Av cecilia - 20 januari 2013 18:49

Ja jag fixade att åka tåg upp och ner till Stockholm helt själv. Jag är så nöjd och glad och ja faktiskt stolt över mig själv.. Låter jättelöjligt jag vet, men ni som vet hur jag är och hur jag har mått/mår så är det ju så stort!!


Min man lämnade mig vid tågstationen i Hässleholm och jag gick på tåget där en blingokollega redan satt. När vi var framma i STockholm så mötte vi upp ännu en kollega och sen gick vi till hotellet! På kvällen var det middag och vin med 7andra blingokollegor så mysigt och roligt vi hade!


Sen på lördagen var det dags för kickoff med ca 70personer och det gick bra. Men jag kan erkänna att jag var riktigt trött och hade hjärtklappning senare på kvällen och detta är ju inte så konstigt.


Imorse så gick jag upp och jag och en annan kollega åkte till stationen. Där gick hon till sitt spår och jag irrade omkring lite innan jag hittade rätt, men jag fixade det. Sen hämtade en så fin vän mig vid stationen i Hässleholm. Ja, jag är stolt!!!


Nu är jag hemma igen och är riktigt trött.. Dottern har nära 40graders feber och sonen är trött och vill inte alls någonting utan är bara arg och skriker och gapar att han ska slå ihjäl folk och halshugga mig med mera... Gör så ont i hjärtat när han säger så... Men på onsdag är det dags för att ta ännu ett steg närmare utredning..


Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards