Alla inlägg den 7 december 2012

Av cecilia - 7 december 2012 11:57

Ja, idag är en ny dag och den försöker jag att ta positivt. Jag är dock hemma från jobbet eftersom jag hade feber i onsdags när jag kom hem och igår feber. Idag verkar det ha lagt sig men det känns i kroppen och huvudet att jag behöver vila så då får det bli så. Försöker lära mig att lyssna på min kropp.


Om en halvtimme ska jag dock hämta sonen på skolan för han ska in på sitt samtal inne på bup. Känns väldigt välbehövligt efter en väldigt turbulent vecka i skolan. Igår gick det så långt att de ringde mig så jag fick hämta honom. Han kan verkligen inte kontrollera sin ilska när den kommer och vi är alla rädda för att han ska skada någon annan eller sig själv. Min älskade lilla son. Inte lätt för honom heller. Han vill alla så väl , men när han blir så här arg så bara släpper allt.. :-(


Igår kom dottern hem och var ledsen också för återigen hade flickan som tidigare ljugit kommit fram till henne och sagt varför slog du mig i ansiktet?? Detta har inte skett.. Motvilligt gick hon till skolan idag.

Som tur är ska vi ha ett nytt uppföljningsmöte om just detta på tisdag. Det har ju varit relativt lugnt fram tills nu..


Jag börjar också känna mig stressad inför vårterminen.. Nu är det två veckor kvar som jag ska jobba som jag gör och just nu känns det precis som det är det jag mäktar med så jag kan bara inte tro att jag orkar gå upp till mina 70% till vårterminen. Hur mycket jag än vill och hur mycket jag än behöver pengarna, men just nu är fokus på familjen och sonen. Det måste få en lösning..


Kram på er som läser.

Ovido - Quiz & Flashcards