Alla inlägg den 28 december 2012

Av cecilia - 28 december 2012 18:15

Ja, snart måste det till en förändring i vårt liv om vi ska orka.. Det har varit så hektiskt och jobbigt ärligt talat med sonen. Jag älskar honom så och önskar honom hjälp snarast. Vi vet ju om att det kommer börjas i januari och det måste bli bra!! Det kommer att bli bra!!


Han älskar sin syster, men ändå så är han så elak mot henne och slår henne och kallar henne en massa saker.. Kallar även mig och maken saker man inte borde... Det är olika från dag till dag.. Ibland går det ok ibland går det inte alls...


Det är kämpigt iallafall och man vet inte riktigt när det ska komma ett anfall.. Jobbigt för honom själv också. Läser olika böcker föra att få fler tips på hur just vi kan försöka göra i vår familj för att få saker och ting att fungera...


Nu är julen över och nu inväntar vi det nya året och ser fram emot ett helt nytt 2013 som ska bli ett bättre år för mig och familjen! JAg ska verkligen försöka att satsa på mig själv och jag börjar med att åka upp till Stockholm en hel helg i januari för att vara med på kickoff för blingo och träffa mina härliga kollegor. Har inte varit med på ett och ett halvt år för jag har kännt att jag gjort fel mot familjen om jag åkt iväg....


Men det är ju inte fel.. Bara så rätt att göra något roligt och komma hem med ny energi.


Vet ni vad... ?? Jag längtar verkligen till att börja jobba också. Ja helknasigt, men vilken härlig känsla.. Vet att jag kommer att vara trött, men ska bli skönt ändå och så har vi ju helt nya lokaler som är så fina!!


För ett nytt år!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards