Alla inlägg den 18 december 2012

Av cecilia - 18 december 2012 09:57

Ja, idag är en sådan dag då jag bara vill krypa ner under täcket igen och hoppas att denna dagen ska gå fort över och övergå i onsdag... Jag vet inte varför jag ibland har sådana här dagar.. Men, men finns väl en tanke med det också..


Trött och känner mig gråtfärdig för allting och tänker på tok för mycket.. Ingen ork och ingen lust till att göra någonting.


Igår var vi och hämtade sonens hörapparat och den var så cool. Han är väldigt nöjd! Fick ta med den till skolan idag för att visa upp och berätta lite om den och om varför han använder den. Jag hoppas innerligt att det ska gå bra och att inte någon/några börjar retas... För då kan det också göra att han inte alls vill använda den och tanken är ju att han främst ska ha den i skolan på lektionerna men vill han så får han ha den mer så klart. Han får själv känna efter.


Igår fick jag ett samtal från skolan halv tio att det inte alls fungerade med sonen i skolan ... Han sprang iväg uppförde sig väldigt illa och lyssnade inte för fem öre.. Som bestämt så ringer de mig och jag hämtar honom.. Efteråt är han ångerfull och ledsen.. Måtte vi snart, snart komma igång ordentligt hos bup.. Vi måste få en lösning på allt. Just nu räknar jag bara ner dagarna till fredageftermiddag då vårt jullov tar vid.


Kram på er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards