Alla inlägg den 10 december 2012

Av cecilia - 10 december 2012 11:00

känner att jag inte har så mycket att skriva. Det känns mest tomt eller rörigt i huvudet.. Det är bara samma samma hela tiden. Just idag sitter jag bara och håller tummarna för att skolan inte ska ringa och jag ska behöva hämta sonen. Det blir ett sådant misslyckande för honom då. Än så länge lugnt så hoppas.


JAg behöver också denna tiden för vila och lugn och ro. Ska strax gå och slå in lite julklappar tänkte jag så får jag det gjort också. Känns inte riktigt verkligt att det är julafton om två veckor. Samtidigt så känns det skönt med ledighet och förhoppningsvis mys och bus i snön. Sen är det mycket jobbigheter också så klart, men det får vi ta när det kommer. Just nu försöker vi att bara fokusera på det positiva för att överhuvudtaget orka med vardagen.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards