Alla inlägg den 13 december 2012

Av cecilia - 13 december 2012 16:17

Ja, nu är jag sådär trött igen, men jag tycker fortfarande att det är kul att gå till jobbet. Men måste säga att det är tur att jag bara jobbar 35% och tre dagar i veckan nu, för mer hade jag absolut inte orkat med... Nu är det bara nästa vecka också och sen är det dags för jullov och sen får vi se vad läkare och fkassa säger om vårterminen..


Jag orkar knappt skriva i denna blogg.. Så jäkla mycket runt omkring också som bara är blä.... Min syster blir inte riktigt bra och ligger fortfarande på sjukhus..


På måndag ska vi in och hämta hörapparaten till sonen och det känns både positivt och negaivt..


Känns bara som att det får vara nog nu. Räcker det inte med dysmeli, nöt och pollen allergi, eksem, troligen adhd eller liknande och så hörselskada på det... Nu får det vara bra. Visst det är väl inte så farligt något av det och det finns många som har det mycket värre. JAG VET... Men jag orkar inte mer...


Kram på er.

Ovido - Quiz & Flashcards