Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av cecilia - 2 augusti 2012 18:41

Jag försöker verkligen att inte tänka på allt som komma skall.. Men det går inte att förtränga. JA visst förtränga är väl inte det jag ska göra heller, men jag ska ju försöka att inte tänka på det just nu.


Är bara så rädd ärligt talat. Rädd för hur hösten kommer att bli .... Jag älskar mina barn så mycket hur ska det bli i vår familj? Ska vi orka.. Stackars Emma får lida för mycket... Ska höra på bup om de har något för syskon också för tror verkligen att hon skulle behöva det. Usch... Jag bävar...


Jag är rädd för att jag ska misslyckas på jobbet och sabba för killarna igen... Fan.... Kanske bättre att söka sig till en fabrik eller en affär där man inte gör så stor skada om man försvinner... :-(


Jag vill så mycket , men jag kan inte så mycket som jag vill. Som jag saknar x nu........ Bara 15dagar kvar...

Ovido - Quiz & Flashcards