Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

en vecka på jobbet

Av cecilia - 31 augusti 2012 18:07

Ja, nu har jag alltså varit tillbaka på jobbet och det har gått en vecka. Känns helt underbart att vara igång och jobba igen och där trivs jag kanon och har inte mycket att invända på.


Men hemma.... Det är så otroligt jobbigt med sonen nu och det går ut över hela familjen.... Alla blir stressade och mår lite så där allmänt dåligt... Jag känner mig bara så stressad hela tiden utom på jobbet.. Det ska klaffa och man får ibland tassa på tå för att inte E ska få ett utbrott känns det som ibland... JAg orkar inte ärligt talat... Jag mår skit vad gäller detta.. Har varit hos X idag som tur var och pratat och pratat.... Nu längtar jag bara tills det händer saker hos bup också..


Jag är totalt slut..

 
 
Helen

Helen

2 september 2012 11:07

Hur går det med tiden från BUP. Har ni inte fått någon ännu??
Kan förstå lite hur ni har det där hemma, o det är inget roligt att ha det så. Men ring till dom annars och stå på er att de får sätta lite fart och yrka på att systern mår dåligt av situationen samt både du och gubben oxå. Tjata tjata tjata. Ja det är inte roligt men kanske nödvändigt.

Gott att se att det känns så bra med jobbet iaf, alltid en ljusglimt i det hela. Kör på, men glöm för ALLT i världen inte dig själv.

Massa kramar

http://www.livetfromnu.bliggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 16 maj 2014 19:00

Ja nu har en vecka gått på smärtrehab. Började på måndagen med introduktion och kände direkt att det kändes bra. Trevlig personal och en härlig grupp på sju värkisar är vi. Vi har haft föreläsningar och så har vi fått prova på vattengympa och gym. Al...

Av cecilia - 11 maj 2014 18:39

Ja, nu har jag slarvat massor och nu känner jag att det är dags att skriva och försöka göra det mer ofta. Så skönt att få skriva av sig. Har hänt massor och just nu är livet ganska jobbigt. Familjen är inte sams så ofta och det är svårt att hitta rät...

Av cecilia - 14 februari 2014 11:38

Ser att det nästan är en hel månad sen jag skrev sist. Det går så fort. Allt bara rullar på. Hur är det då med oss. Jo det är väl upp och ner.. Försöker att hålla modet uppe och försöker att hitta ett fungerande sätt för vår familj. Vi vill så mycket...

Av cecilia - 18 januari 2014 18:39

Då var det redan lördag igen och 18dagar in i Januari har vi kommit. I torsdags åkte maken till Vietnam och kommer hem först på fredag. Känns tomt nu när han är borta och en skön känsla är att jag saknar honom. Det är en välbehövlig paus vi får ifrån...

Av cecilia - 14 januari 2014 19:35

Japp då var det vardag igen och redan tisdag. Det rullar på men jag är så trött. Förkyld och stopp i huvudet känns det som. På hemmaplan har det hållt sig lugnt så här långt och det känns skönt.  Jobbar på och försöker att vila när jag är hemma, men ...

Ovido - Quiz & Flashcards