Alla inlägg den 3 november 2012

Av cecilia - 3 november 2012 13:13

Ja dessa tankar... De bara far runt i huvudet på mig... Ibland är det si och ibland så...


Just nu går tankarna till vänner...... Vad är en äkta vän?? Kan man ha en vän hela livet? Den man verkligen tror är ens riktiga vän visar sig ibland vara precis tvärtom.. Hur kan man bli så grundlurad?? Det jag tycker är fantastiskt är att jag har vänner som jag aldrig ens träffat, men delar mycket med trots det. Fantastiskt.


Sen min underbara vän som finns i vått och torrt och som jag bara träffat en gång, men ändå vet att hon finns där..


Har en underbar vän som inte själv mår så bra, men ändå alltid finns där och peppar och jag försöker göra likadant.


Jag uppskattar detta! Men ändå... hur kan någon man delat så mycket med... bara liksom förändras och skita i allt.. Eller är det jag som har förändrats och vågar säga till och stå upp för mig själv kanske?? Många frågor och jag försöker att inte fundera så mycket på det, men den person jag är gör att jag funderar mycket... ja,ja..


Ha en fin dag därute.

Ovido - Quiz & Flashcards