Alla inlägg den 27 november 2012

Av cecilia - 27 november 2012 10:38

Ja, nu måste vi trycka på hos bup och hoppas på att något mer ska hända snarast. Det är så otroligt kämpigt just nu med sonen.. Han kallar oss och alla andra en massa saker som han inte borde. Han slåss och han är oförskämd och jag vet jag är hans förälder, men jag kan inte göra något alla gånger.. Jag försöker och försöker men just nu känns det som att det bara spårar ur..


Jag är så rädd för att han ska göra något riktigt dumt som skadar någon annan och han själv.. :-((


Maken är nu iväg hela vägen ja, han kommer hem en sväng imorgonkväll för att åka iväg igen på torsdagmorgon och återkomma på fredagkväll. Alltid jobbigt när han är iväg och nu ska jag dessutom iväg och jobba, men men det ska nog fungera...


Känns bara mycket med det mesta just nu... blä..... Skönt att det är jul snart så jag har det att tänka på istället. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards