Alla inlägg den 22 november 2012

Av cecilia - 22 november 2012 15:54

Ja nu har jag varit igång på jobbet i två dagar. Cirka 5timmar båda dagarna. Det känns riktigt kul att vara tillbaka, men visst är jag trött och känner att det är nog med dessa 5timmar just nu och det är defintintivt nog med 3dagar i veckan. Jag vill ju så mycket mer, men jag förstår också att det inte alls fungerar.


Just nu mår jag skit ont i halsen, huvudet och känner mig febrig, men det får så vara för jag ska jobba imorgon också nu när jag väl har kommit igång sen har jag fyra dagar på mig att vila.


Sonen ska på samtal på bup igen på måndag och det känns skönt för det behvöer han verkligen. Han beter sig inte bra och varken han själv eller andra mår bra av det.. Dock hade vi en riktigt skön eftermiddag och kväll igår utan några som helst incidenter och det vet jag inte när vi hade sist.. Gissa om jag värdesätter dessa stunder mycket..


Var på samtal i tisdags också väldigt välbehövligt det också att bara få slänga ur sig allt och få lite konkreta råd och tips. För som sagt även om man vet egentligen så är det inte alltid så lätt i praktiken..



Nu säger jag hej för denna gång och går och vilar. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards