Alla inlägg den 8 november 2012

Av cecilia - 8 november 2012 10:09

Ja, denna känsla känns igen.... Den har jag upplevt mååånga gånger... och jag gillar den inte alls... Nej, den är fruktansvärd... Den får mig att gråta och att känna att jag knappt kan andas.. Jag vill inte... Jag vill inte... Jag vill inte... Denna känsla har jag haft inom mig under min högstadietid känslan av att finnas men inte kunna göra något.. Inte kunna få må bra, inte få andra att må bra, inte kunna hjälpa.... Sluta stampa på mitt bröst snälla, släpp taget...


Jag pallar inte... Fan, fan,fan.. Jag är bara så less på att ena dagen känna mig ok och andra bara vara totalt kollapsad i hela systemet.


Det är så mycket nu, men ändå inte,,, En del har ju ännu mer och jobbigare saker....


Men... andas lugnt och bara försöker att fokusera idag... Kram

Ovido - Quiz & Flashcards