Alla inlägg den 11 november 2012

Av cecilia - 11 november 2012 13:35

USch, usch usch.... Då var vi där igen med alla tankar....


Min syster är som sagt på sjukhus igen.. Legat inlagd nu hela helgen. Detta pga värk i nacke och rygg sedan en allvarlig trafikolycka för 4år sedan... Då blev hon troligen felbehandlad och nu har de sagt att det saknas något ben i hennes rygg.. Hon skadade en kota i ryggen vid trafikolyckan och hade ställning för nacke länge med mera... Ja, iallafall så blir det bara värre för var dag som går och nu har hon riktigt ont och armarna domnar, svårt att kissa med mera... Imorgon ska hon få göra en MRI så att de kan kolla ordentligt och jag hoppas att den inte visar på något riktigt allvarligt..


Fan vad jag önskar att jag var där i Wales hos henne NU!!! Livet är inte rättvist... Hon har mått så dåligt i sitt liv redan så hon behöver inte detta. Idag har hon dessutom bott i Wales i 6år och hon trivs ju så bra där... :-((



Jag är så maktlös............................

Ovido - Quiz & Flashcards