Alla inlägg den 7 november 2012

Av cecilia - 7 november 2012 11:12

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH känner bara föra tt skrika rakt ut just nu... Jag orkar snart inte mer....... Vi ska ha möte angående dottern och två andra tjejer i klassen med allt skit som har hänt... Föräldrar, barn, kurator och lärare var förslaget som kom.. Jag kände dock att det hade kännts skönast att det bara var vi föräldrar först och barnen för sig så att vi kunde prata fritt och berätta allt vi hört osv.. Men det röstades ner av de andra två som alltid håller samman och tycker minsann inte att vi kan prata över huvudet på våra barn och att det är ju inte vi som har problem....


Jag anser dock att det är just så det är då föräldrarna säger en massa till sina barn som vi sen får höra och dessutom så har jag varit med om tonen från dem förr... Kan säga att det var inte alls vuxet och moget... Men tycker de nu att de är så vuxna och mogna så.... Men jag går ut med min dotter om det höjs röster och de börjar gå på... Jag vet inte är det jag som är dum kanske??

Känner bara fan.. orkar inte mer... är något hela j-a tiden......


Något positivt i det hela var att vi idag var på hörselmottagningen med sonen och hörseln är stabil så det har inte blivit ännu värre på höger öra vilket är bra för det är redan så pass dåligt.


Nu blev jag bara så psykiskt utmattad igen... Hur gör ni för att orka?? Var hämtar ni energi??

Ovido - Quiz & Flashcards