Alla inlägg den 10 november 2012

Av cecilia - 10 november 2012 15:39

Nu blir jag sådär igen.. Maktlös...... Min syster som bor i Wales råkade ut för en trafikolycka för 4år sedan och skadade en kota ganska rejält och det har spökat av och till.. Iallafall nu har hon blivit inlagd igen fick jag reda på idag och jag är inte där... Jag kan inte bara ta bilen och köra dit och vara med henne.. Istället går jag här hemma och oroar mig även om jag inte ska.. Jag vet... men det är sådan jag är.. Vill bara att alla mina nära och kära ska må bra. Mår dem bra mår jag också bättre.... :-((( Jag hatar detta.......


Nästa vecka blir intensiv med en runda på jobbet för möte, utvsamtal för dottern, bup för sonen på onsdag och sen bup för mig och maken på fredag med mera... Får väl se hur det går, men bra att det rullar på antar jag..


Nu ska vi in till grannarna om en stund och bli bjudna på mat. Ska bli trevligt och skönt att bara umgås en stund. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards