Alla inlägg den 9 november 2012

Av cecilia - 9 november 2012 11:56

Även idag mår jag mindre bra.... Mår illa och har ont i huvudet och tryck i bröstet och skulle helst bara vilja ligga under täcket hela dagen. Har dock tagit mig upp och ätit lite, läst en bok och satt igång en maskin tvätt. Om en timme ska jag hämta barnen i skolan sen får det nog bli en lugn eftermiddag känner jag.. Hoppas barnen känner likadant...


Igår var det alltså möte om flickorna och deras bråk.. Gick väl relativt bra... Men väldigt diffust då kuratorn inte alls är i min smak.. Jag känner inget förtroende för henne alls och hon säger en sak och gör en annan känns det som... Men, men.. Det enda jag vill är att flickorna ska må bra och att det ska sluta ljugas för det är det som är det värsta. ATt det tjafsas tjejer emellan är helt naturligt men att man ljuger om saker som aldrig skett är förfärligt och kan bli farligt om man fortsätter med det när man är större...


Vi får väl se hur det går nu och sen uppföljning innan jul..


Ovido - Quiz & Flashcards