Alla inlägg den 14 november 2012

Av cecilia - 14 november 2012 15:55

Ja, jag har verkligen inte ens orkat skriva ner mina tankar här sen i söndags. Dock vill jag egentligen skriva av mig varje dag, men ibland blir det inte som jag tänkt mig även med detta..


Tankarna har farit omkring i huvudet och mest går dem till min kära syster som ju fortfarande ligger på sjukhus och har ont och har ännu inte fått svar på vad som ska göras och hur det blir i framtiden och vad det egentligen är som är fel. Frågorna är många för henne och även för oss som är här så många mil ifrån henne..


Jag Ska ju börja jobba på måndag. Blev lite stressad när jag fick för mig att jag skulle jobba 50% och bara gå ner 8timmar, ,men det visar sig att jag har helt fel jag ska jobba 50% av mina 70% som jag är anställd. Så 35% och 14timmar i veckan nu i 5veckor. Det känns lite mer som att jag nog ska klara av det.. Får hoppas att jag kan lägga detta på tre dagar så jag får 2hela dagar till extra vila. Vi får se hur det blir. Ska in till min chef på fredag och prata med honom om det hela.. Det känns bara så tråkigt allting just nu.. :-( Men tror nog att det kan bli skönt att komma till jobbet hoppas jag iallafall...


Idag hade sonen för första gången samtal på bup ensam och han var mycket  nöjd när han gick därifrån så det känns väldigt positivt!!! Dock var han på ett jäkla tråkigt humör när jag hämtade honom från fritids idag.. :-((


Ja, jag på fredag ska jag och maken dit på samtal och sen får vi se hur det går, men det lutar nog åt utredning också för jag pratade lite med en av dem inne på bup idag. Hoppas på det så vi/sonen får rätt hjälp!



Ovido - Quiz & Flashcards