Alla inlägg den 5 november 2012

Av cecilia - 5 november 2012 09:50

Sitter här och dricker en kopp te och äter några finn crisp med philadelpiasot.. Och bara väntar... VAd väntar jag på.. Jag vet inte.. Men jag är så rädd för att det ska komma ett samtal från skolan att det går jättedåligt idag för min älskade son.. Vill så att det ska fungera... Första skoldagen idag efter en veckas lov..


Ska väl inte sitta och oroa mig.. men... jag är som jag är och har så svårt för att inte göra det.. Försöker tänka på annat,,, men just nu är jag i en tänkarperiod... Ska ta och sätta mig med en bok om en stund och se om jag kan koppla bort allting då och bara njuta av boken.


Jag hoppas också på att dottern kommer hem och har haft en bra dag utan onödigt tajfs och lögner....


Kram på er och ta hand om er.

Ovido - Quiz & Flashcards